TRUP ŞI SUFLET ROMÂNESC este sloganul RURIS


Azi vrem să împărtăşim cu voi o altă acţiune RURIS din categoria „SUFLET”.
Nevoile din sistemul sanitar românesc sunt stringente. Ştim acest aspect cu toţii. Şi, în aceste condiţii, ne-am bucurat să venim în sprijinul Secţiei Pediatrie din cadrul Spitalului Filantropia. Mulţumim dl. doctor Radu Diaconu pentru că ne-a solicitat sprijinul.

Totodată, ne-am bucurat să ne implicăm şi în nevoile medicale din Clinica de Cardiologie a Spitalului Clinic Judeţean nr. 1, unde am făcut posibilă dotarea cu un Sistem de monitorizare şi defibrilare – cardiologie pediatrică. De asemenea, tot la nivelul Clinicii de Cardiologie am sustinut achiziţia echipamentului "Sistem de testare la efort tip cardiosoft cu PC şi Troliu".

Suntem mândri că am facilitat accesul pacienţilor la aceste dispozitive medicale, atât de necesare.

Vom fi activi în continuare şi vom veni mereu în sprijinul celor care ne semnalează nevoile comunităţii, pentru că suntem TRUP ŞI SUFLET ROMÂNESC!

Etichete: , ,